today was a fairytale

Sitter på bussen på väg hem från Norrköping, så jävla tråkigt!
Vill inte tillbaka till Göteborg, den stora svarta klumpen börjar komma tillbaka.
Aja har haft en underbar helg, väldigt soft.

Torsdag; Chilla och typ TV.

Fredag; Stan, fika och helt galen fest!

Lördag; Stan, köpcenter, käka lunch på buffe och sen myskväll med film!

Söndag
: Hemfärd. 

Har kommit fram till att jag älskar Norrköping, en fin stad. 
Synd bara att jag träffade Linda så lite, väldigt tråkigt.
Och just ja, har fortfarande halsfluss efter två penicillin kurer, lyckat.

Kommentarer
Postat av: therese

Det var SÅ kul att du var här! : )

2011-01-31 @ 23:11:07

Whirlwind

Vem är du?
Vet jag vem du är?

Ge mig din mail, din hora

Du kan skriva din egna blogg, trots att jag inte bryr mig...

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0