I can make you a human

Helgen spenderades fint med fina vänner.
I fredags var jag med Emma, vi mös och kollade på Kniven i hjärtat.
Igår drog jag till Tjörn med Zazza och hennes föräldrar, vi softade typ bara.
Ja och idag då så åkte vi hem och vid Stenungssund fick vi punka på bilen, inte så nice.
Så vi fick stanna vid en hållplats och fixa det..
Kom hem och såg I rymden finns inga känslor med mami!
Och nu så kom jag hem efter att träffat Annika en stund vid Björkis.

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Sandra

JONATHAN!! i miss you and love you, ring mig ! har mobil nummer tre just nu så alla nummer är borta återigen!

2011-02-07 @ 22:40:48
URL: http://sandrarasouli.blogg.se/

Whirlwind

Vem är du?
Vet jag vem du är?

Ge mig din mail, din hora

Du kan skriva din egna blogg, trots att jag inte bryr mig...

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0