Inflyttningsfest eller något liknade.

Ska på inflyttningsfest om några timmar, är sjukt nervös!
Känner ingen där, eller jo en eller kanske två.. Men har inte träffat dom på typ 12år eller något!
Min kompis tvingar mig att ta på mig kavaj o grejer, men det känns inte som mig! Jag vill inte gå så, men hon och hennes kille säger att man måste gå ordentligt klädd, men det är ju för fan inte jag. Ska jag gå som någon helt annan? Inte för att det spelar mig någon roll, hela mitt liv är ett skådespeleri!
Allt kommer gå åt helvete, jag kommer skämma ut mig, bli för full kanske. Ramla runt! Jag vill inte. Jag är en skam för denna värld!

Kommentarer

Whirlwind

Vem är du?
Vet jag vem du är?

Ge mig din mail, din hora

Du kan skriva din egna blogg, trots att jag inte bryr mig...

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0