HATAR!

Jag hatar:
Allmänna toaletter eller a toaletter överhuvudtaget.
Min pappa.
Religioner.
:P :) xD ^^ >< :3 smilisar!
Personer som säger sig vara någon annan!
Att vara olyckligt kär!
Att jag är jag.
Emochan!
När pengarna tar slut på mobilen.
Sverige demokraterna.
Homofober.
Folk som är vän med mig pga min sexualitet.
Öl.
När ena hörluren går sönder.
Falska människor.
Skälltorpsskolan.
Angeredsgymnasiet!
Mitt utseende.
Djurplågeri.
Våldtäkter.
När bra filmer tar slut.
Mobbning.
Barn, inte alla asså.
Silver fiskar.
Emotrappan.
En jävla massa folk!
JAG HATAR JÄVLIGT MYCKET MER, kommer bara inte på allt nu. Lägger kanske till saker senare om jag orkar.

Kommentarer

Whirlwind

Vem är du?
Vet jag vem du är?

Ge mig din mail, din hora

Du kan skriva din egna blogg, trots att jag inte bryr mig...

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0